среда, 24 мая 2017 г.

ПЕРЕМОЖНА

Я Расії пророкую
хуй у роті, в жопі тую.
Расіяни-москалі –
я їбав їх взагалі.

Приспів:

Рифовці біжять1 по Україні –
блять, йобла в піні!
В сторону кремлівської звізди –
червоної пізди.

На Донбасі все з любов’ю:
расіяни дрищуть кров’ю.
Московитів плазунів
б’ємо в сраку, пиздунів.
(Приспів)

Путіноїди смуткові,
бо вони бидлоголові.
Бздить кацапівський задрот,
бо РиФи його банкрот.
(Приспів)

Хто вбиває від жадоби –
це расєйці довбойоби.
Їм триколірний пиздець,
бо у них нема яєць.
(Приспів)

Їдуть в рашу аргументи –
то двохсоті екскременти.
В Рунтерленді2 індивід –
хуй, пізда, манкурт сусід.
(Приспів)

Москаляка у Гаазі –
заєбуть його наразі.
Раша – база дикунів,
колективних смоктунів.
(Приспів)

Міни, кулі та гранати..
Дохлі орки – експонати.
Ворог зостраху блює.
Перемога настає.
(Приспів)

1 діалектне слово
2 Рунтерленд, рунтерланд – російська недокраїна

https://soundcloud.com/user-80089320/peremojna
https://youtu.be/Hag3NTmOFuk

1 комментарий:

  1. Взагалі, кацапський мат – it sucks. І пісню «Переможна» я написав з матюгами лише тому, що москаль все ж таки повинен почути й відчути щось рідне, своє, і як тільки кацапня зробить переклад «Переможної», то одразу ж отримає чарівну дозу, від якої в рашистів немає протиотрути. Моя «Переможна» – це ще й моральна перемога в інформаційній війні, яка диктує свої правила. Тому, «Переможна», в першу чергу – мій подарунок громадянам України, які прекрасно розуміють українську та тільки, вовк їх нанюхав, залишаються прихильниками рашен волд. Проте, я розумію, що кацапські матюги – це ворожий сленг, тому, все ж таки, вибачаюся за використання ворожого слова у своїй пісні.

    ОтветитьУдалить